دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل خود را با ما زیبا کنید

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل خود را با ما زیبا کنید

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ زرد - 25 نمونه

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ زرد


اگر قصد دارید تغییراتی در اتاق نشیمن تان اعمال کنید و حال و هوای آن را عوض کنید، راهکارهایی برای این امر وجود دارد. این راهکارها از تغییر کلی دکوراسیون منزل تان شروع می شود و به تغییرات کوچک و جزئی ختم می شوند. در این بین نیز راهکارهای میانه مانند تغییر مبلمان وجود دارد. راهکاری که در این بخش ما برای تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن شما در نظر گرفته ایم، استفاده از رنگ زرد در اتاق نشیمن است. رنگ زرد، انرژی فضا را دگرگون می کند و اگر اتاق نشیمن شما کمی بی حال است یا به نظرتان از رنگ و لعاب افتاده است، استفاده از این رنگ می تواند پیشنهاد خوبی باشد. ساده ترین کار برای اضافه کردن رنگ زرد به اتاق نشیمن و تغییر حال و هوا، استفاده از مبلمان زرد در فضا است. شاید این رنگ را برای مبلمان اتاق نشیمن نپسندید اما باید بدانید که لازم نیست مبلمان کل فضا را عوض کنید. کوسن ها، یک مبل راحتی و حتی یک مبل یک نفره می تواند رنگ زرد را به فضا شما اضافه کند. در ادامه با هم نمونه هایی از استفاده از رنگ زرد در اتاق نشیمن را خواهیم دید. به این اتاق ها نگاه کنید و اگر پسندیدید، حتما این کار را انجام دهید. 

ادامه مطلب ...

دکوراسیون اتاق کودک: 5 اتاق کودک خلاقانه

دکوراسیون اتاق کودک، طبیعتا با دکوراسیون اتاق خواب بزرگسالان متفاوت است و به خاطر شرایط فیزیکی و روحی کودک و نوجوان، نیازمندی هایی برای آن وجود دارد. احترام به سلیقه ی خود کودک و نوجوان در انتخاب رنگ و فضا، امر معقولی به نظر می رسد چرا که اینجا اتاق اوست. پس باید به خواسته ی او احترام گذاشت اما باید بدانیم کودک در سن رشد و تغییر است و طبیعتا نظراتش می تواند زودگذر باشد. بنابراین تصمیمات کودک برای انتخاب چیزهای خاص باید مورد بررسی قرار گیرد و برخی از آنها را عملی و برخی را کنار گذاشت. در این بخش برای شما 5 نمونه ی دکوراسیون اتاق خواب کودک را آماده کرده ایم. اگر قصد تغییر اتاق خواب کودک تان را دارید ای طرح ها را ببینید و از آنها ایده بگیرید.  ادامه مطلب ...

دکوراسیون داخلی خانه ای در انگلستان

دکوراسیون داخلی خانه ای در انگلستان


 شرکت معماری انگلیسی کلیسای کوچکی را به خانه ای ییلاقی برای برگزاری مهمانی ها تبدیل کرده است. این خانه در حومه ی شهر و در نزدیکی جنگل قرار دارد. دارای پلان باز و آشپزخانه ای با فضای باز و همچنین نشیمن و چهار اتاق خواب است.

قدمت این کلیسا  به سال 1800 برمی گردد و با وجود پنجره هایی به سبک گوتیک و سازه ای قدیمی و چوب های به کار رفته در آن، دکوراسیون داخلی ای مدرن و به روز دارد. طراح سعی کرده علاوه بر حفظ سبک قدیمی کلیسا با استفاده از دکوراسیون معاصر، فضایی راحت و پیشرفته به وجود آورد. آشپزخانه به  سبک روستایی و سنتی ولی با جزییات مدرن ساخته شده است.

استفاده از کاشی های سنتی در یکی از دیوار های این خانه فضایی صمیمی و طبیعی ایجاد کرده است.  ادامه مطلب ...

مبلمان خانه، قبل و بعد از تحول

 مبلمان خانه، قبل و بعد از تحولا


گر قصد خرید مبلمان و وسایل جدید برای منزل خود را دارید اندکی دست نگه دارید، در این قسمت پیشنهاد هایی برای باز سازی حرفه ای وسایل منزل و تحول اعجاب انگیز آن ها در دکوراسیون داخلی خانه آورده ایم.

  ادامه مطلب ...

دکوراسیون رستوران، آمیخته با هنر معاصر

دکوراسیون رستوران، آمیخته با هنر معاصر


این رستوران واقع در کانادا دکوراسیون متفاوت و چشم نواز دارد و فضایی هنری و دوست داشتنی را به وجود آورده است. اشکال و نقاشی هایی که بعضی واقعی و بعضی انتزاعی اند به همراه تضادی مناسب میان رنگ های تیره و روشن محیطی گرم و صمیمی و متفاوت را ایجاد کرده است. تعداد زیادی از نقاشی های آن به سبک نقاشی های خیابانی کشیده شده اند و قسمت هایی از دیوار را پوشانده اند.  ادامه مطلب ...